Pyetja:
Kishte një debat mes meje dhe motrave të mia. Unë u zemërova dhe thashë: “Betohem se do të agjëroj një muaj nëse flas me ndonjërin prej tyre!” Por me kalimin e ditëve, problemi mes meje dhe atyre u zgjidh dhe fillova të flas me ato pas kësaj, sepse nuk duroj të qëndroj larg tyre për një kohë të gjatë, sepse janë motrat e mia. A duhet ta agjëroj atë muaj që nuk e kam caktuar? A mund t’i agjëroj ditët veç e veç apo duhet të bëhet radhazi, sepse unë jetoj në Mekke el-Mukarremah dhe atje moti është i nxehtë?
***
Përgjigjja:
Falënderimi i takon Allahut.
Nëse situata është ashtu siç u përmend, atëherë ky zotim nuk kishte për qëllim t’i afrohej Allahut; përkundrazi ishte rezultat i një debati dhe zemërimi, dhe qëllimi pas tij ishte të pengonte veten të fliste me motrat e tij. Shkurtimisht, ky zotim hyn në vendimin e betimit, kështu që ju duhet të ofroni shlyerje për thyerjen e betimit (kaffarat yamin), por nuk keni pse të agjëroni. Përkundrazi, kjo hyn në dispozitat e zotimeve të cilat bëhen gjatë argumenteve dhe në zemërim, vendimi për të cilin është i njëjtë me vendimin për betimin.
Pra, duhet të ofrosh shlyerjen për thyerjen e një betimi, që është të ushqesh dhjetë të varfër, ose t’i veshësh, ose të lirosh një skllav. Kjo është shlyerja e thyerjes së betimit. Pra, nëse ushqeni dhjetë të varfër me drekë ose darkë, ose secilit prej tyre i jepni gjysmë sa’ nga ushqimi bazë vendas, kjo do të jetë e mjaftueshme; ose nëse i vishni, kjo do të jetë e mjaftueshme.
Në mënyrë të ngjashme, nëse dikush thotë: “Unë jam i obliguar të bëj haxhin nëse flas me filanin”, ose ai betohet se duhet të bëjë këtë dhe atë nëse flet me filanin, gjithçka që kërkohet në këtë rast është shlyerja për thyerjen e një betimi, sepse ishte një zotim i bërë gjatë një grindjeje ose në zemërim, dhe qëllimi pas tij ishte të pengonte veten nga kryerja e asaj gjëje.
Shejh ‘Abdul-‘Aziz ibn Baz (Allahu e mëshiroftë)
Fetava Nur ‘ala el-Darb (4/1978).
islamqa.info