Pyetja:
Unë jam një djalë i ri që vuaj nga lëshimi i sekrecioneve para urinimit, veçanërisht kur fshikëza më është plot me urinë, sepse ndonjëherë marr abdes një herë për dy namaze, pastaj kontrolloj të brendshmet dhe shoh disa sekrecione të bardha të thara, të cilat më bëjnë të kuptojë që doli pak kohë më parë pa e kuptuar unë. A duhet ta përsëris atë namaz që kam falur dhe gjithashtu të ndërroj të brendshmet?
***
Përgjigjja:
Falënderimi i takon Allahut.
Së pari:
Nëse kjo rrjedhje del vazhdimisht prej teje, që do të thotë se nuk mund ta kontrollosh, atëherë do të biesh nën të njëjtin rregull si ai që vuan nga mosmbajtja e urinës: kështu që duhet të marrësh abdes për çdo namaz pasi të fillojë koha e tij dhe duhet të vendosni në mënyrë të sigurt një fasulet ose diçka mbi pjesën tuaj private; pas kësaj, nuk do të ketë rëndësi nëse diçka do të dalë nga ju.
Bazuar në këtë, ju duhet të merrni përsëri abdes dhe të përsërisni namazin e dytë, si dhe duhet të pastroni rrobat dhe trupin tuaj nga çdo gjurmë e papastërtisë (nexhase), sepse duhet të merrni abdes për çdo namaz.
Por nëse del në kohë të caktuara, ose del vetëm ndonjëherë dhe nuk është i vazhdueshëm, atëherë kjo e prish abdesin. Pra, nëse del gjatë namazit, duhet ta përsërisësh abdesin dhe ta përsëritë namazin, dhe duhet të lash çdo gjë që prej saj ka hyrë në trup ose në rroba.
Dijetarët e Komitetit të Përhershëm për Ifta kanë thënë:
Nëse situata është ashtu siç është përshkruar në pyetje, që lëshimi i erës nga vendi i përmendur nuk është konstant dhe ndonjëherë del kundër dëshirës së tij, atëherë nëse del prej tij gjatë namazit ose ndryshe, ai duhet ta përsërisë abdesin.” [1]
Shejh Ibn Uthejmin (Allahu e mëshiroftë) është pyetur: “Nëse nga dikush del lëng i hollë i pastër, para ose pas urinimit, pa ndonjë ndjenjë kënaqësie dhe jo si rezultat i shikimit apo të menduarit, cili është gjykimi për këtë?”
Ai u përgjigj:
“Ajo që duket se është se kjo nuk vjen nga dëshira apo të menduarit, siç përmendet në fund të pyetjes. Bazuar në këtë, ai nuk mund të konsiderohet si medhiy (lëng prostatik) ose maniy (spermë) – përkundrazi duket se është një lloj mbetjeje në ureterë që del para urinës, e ndonjëherë edhe më pas. Prandaj, ajo hyn në të njëjtat rregulla si urina, që do të thotë se ai duhet ta pastrojë atë dhe të pastrojë çdo gjë në të cilën ka hyrë, dhe të marrë abdes, dhe ai nuk duhet të bëjë asgjë më shumë se kaq.” [2]
Së dyti:
Nëse jeni lutur dhe më pas zbuluat pas lutjes se ky lëng kishte dalë, çështja është objekt i diskutimit të mëtejshëm:
Nëse je i sigurt se ai doli gjatë faljes së namazit, ose para se të falesh (dhe pasi të kesh marrë abdes), atëherë namazi yt është i pavlefshëm dhe duhet të pastrohesh, të pastrosh rrobat dhe trupin nga çdo gjë që ka mbi to. dhe merr përsëri abdes dhe përsërite namazin.
Nëse nuk je i sigurt nëse ka dalë gjatë faljes, ose para ose pas kësaj, dhe nuk jeni në dijeni se ka dalë gjatë faljes ose para se të falesh, atëherë nuk ke pse të përsërisësh asgjë, sepse baza parimi është që ju keni filluar të faleni në një gjendje të pastërtisë dhe namazi nuk mund të konsiderohet të jetë i pavlefshëm në bazë të pasigurisë së thjeshtë.
Shejh Ibn Baz (Allahu e mëshiroftë) ka thënë:
“Nëse dikush fal namaz, pastaj zbulon pasi ka falur se i ka dalë ndonjë urinë ose medhij, atëherë çështja është objekt i diskutimit të mëtejshëm. Nëse ai është i sigurt se kjo doli gjatë kohës që ai ishte duke u falur, atëherë ai duhet ta përsërisë namazin dhe duhet të marrë abdes (para se ta përsërisë atë); ai duhet të pastrohet nga urina ose medhij, të lajë medhijun nga penisi dhe testikujt e tij dhe duhet të marrë abdes siç është urdhëruar dhe ta përsërisë namazin. Por nëse ai është i pasigurt dhe nuk e di nëse kjo ka dalë gjatë namazit apo pasi ka mbaruar namazin, atëherë nuk ka pse ta përsërisë atë. Nëse ai nuk është i sigurt nëse kjo urina e së cilës i ka parë gjurmët i ka dalë gjatë namazit, apo ka dalë pasi është falur, atëherë nuk ka pse ta përsërisë namazin.” [3]
Shejh Salih el-Feuzan (Allahu e ruajtë) u pyet:
“Ajo e fali namazin e ikindisë dhe disa kohë më pas vuri re disa papastërti në të brendshmet e saj. A duhet ajo ta përsërisë namazin?”
Ai u përgjigj:
“Nëse ajo nuk e dinte derisa falej se kishte ndonjë papastërti mbi të dhe nuk e di se kur ndodhi kjo, atëherë namazi i saj është i vlefshëm, sepse parimi bazë është se gjërat janë të vlefshme.”
Dhe Allahu e di më së miri.
islamqa.info
—————-
[1] Fetaua el-Lejneh ed-Da’imah – (vëll. 2 4/256)
[2] Mexhmu Fetava Ibn Uthejmin (11/223)
[3] Fetaua Nur ‘ala ed-Darb nga Ibn Baz