3.4 C
Pristina
Wednesday, December 18, 2024

Ai është mbi pesëdhjetë vjeç dhe dëshiron t’i propozojë një gruaje. A konsiderohet mashtrim nëse ai e lyen mjekrën me ngjyrë tjetër nga e zeza?

Më të lexuarat

Pyetja:

Unë jam pesëdhjetë e katër vjeç dhe dua të martohem. Mjekra ime është e bardhë; nëse e lyej me ndonjë ngjyrë tjetër përveç të zezës, a do ta mashtrojë kjo gruan dhe familjen e saj?

***

Përgjigjja: 

Falënderimi i takon Allahut.

Së pari:

Rekomandohet ndërrimi i qimeve të thinjura dhe të bardha me diçka tjetër veç të zezës, për shkak të hadithit të Ebu Hurejres (Allahu qoftë i kënaqur prej tij!), i cili ka thënë: Pejgamberi ﷺ ka thënë: “Me të vërtetë çifutët dhe të krishterët nuk i lyejnë flokët, prandaj i kundërshtoni ata” [1]

E sollën Ebu Kuhafe te Pejgamberi ﷺ ditën e çlirimit të Mekës, ndërsa flokët dhe mjekrren i kishte të zbardhura (të thinjura). Pejgamberi ﷺ i rekomandoi: “Ndryshojani (ngjyrën) me diçka duke ju shmangur të zezës (ngjyrës)” [2]

 

Së dyti:

Nuk lejohet të mashtrohet kur propozohet për martesë, e cila përfshin lyerjen e qimeve të thinjura ose të bardha me të zeza, ose diçka të afërt me të, në mënyrë që të fshihet kjo çështje dhe t’i bëjë njerëzit të mendojnë se nuk ka qime të thinjura apo të bardha, sepse Profeti ﷺ ka thënë: “Kushdo që mashtron (njerëzit) nuk është prej meje.” [3]

En-Nefrawi el-Maliki (Allahu e mëshiroftë) ka thënë:

“Është e papëlqyeshme të lyesh me të zezë, flokët që nuk janë të zeza, për çfarëdo qëllimi që nuk është i përshkruar sipas mësimeve islame. Por nëse kjo bëhet me qëllim mashtrimi, si për shembull kur dëshiron të martohesh me një grua, nuk ka dyshim se është e ndaluar…”

Pastaj ai shpjegoi se çfarë nënkuptohet me lejimin e zi duke thënë: “Nuk ka asgjë të keqe të lyesh flokët me këna për aq kohë sa kërkohet për të skuqur flokët dhe me katam, që janë gjethet e bimës sullam, e cila zverdh flokët… Përkundrazi, është e pa pëlqyer të lyesh flokët me të zezë, ndryshe nga ngjyrat e tjera, sepse po i ndryshon ato nga një ngjyrë në tjetrën, me humbjen e ngjyrës së parë, në ndryshim nga bojërat si këna, sepse ngjyra e parë nuk zhduket plotësisht; përkundrazi është ndryshuar, kështu që askush nuk do të mashtrohet për flokët e thinjur nëse dikush i ka lyer të kuqe ose të verdhë.” [4]

Është e papëlqyeshme ndërrimi i qimeve të thinjura ose të bardha me të zeza në situata të tjera përveç luftës dhe është e ndaluar nëse kjo bëhet me qëllim mashtrimi. [5]

Kështu që ju mund të përmbaheni nga lyerja e flokëve, ose t’u tregoni atyre për këtë, ose t’i lyeni me të kuqe ose të verdhë në mënyrë të tillë që askush që ju sheh të mos mashtrohet.

Dhe Allahu e di më së miri.

islamqa.info

————-

[1] Buhariu (5899)

[2] Muslimi (2102)

[3] Muslimi (102)

[4] El-Fawakih ed-Davani (2/307-308)

[5] Matalib Uli’n-Nuha (1/89)

 

Burimi

- Advertisement -spot_img

Më tepër

Të fundit