-0.3 C
Pristina
Wednesday, December 25, 2024

Falja e namazit në një ndërtesë që ishte ndërtuar mbi varreza

Më të lexuarat

Pyetja:

Ka xhemat që falet në katin e dytë dhe të tretë të një ndërtese që është ndërtuar mbi një varrezë. A u lejohet atyre të falin namaz atje dhe a mund të vazhdojnë ta bëjnë këtë?

***

Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut.

Nëse ndërtesa është e ndarë, dhe në vendin ku falen namazi nuk ka varre, atëherë namazi është i vlefshëm. Qoftë në katin e parë, qoftë në katin e dytë apo të tretë, nuk ka asgjë të keqe dhe namazi është i vlefshëm. Por nëse varret janë në të njëjtin kat, në katin e parë, dhe falen në katin e parë, atëherë falja e namazit te varret apo ndërmjet varreve nuk vlen, sepse Pejgamberi ﷺ: “Me të vërtetë, ata që erdhën para jush i merrnin varret e pejgamberëve dhe të njerëzve të drejtë për adhurim. Mos i merrni varret si vende adhurimi, sepse unë ju ndaloj ta bëni këtë.” Dhe tha: “Allahu i mallkoftë çifutët dhe të krishterët; ata i morën varret e profetëve të tyre si vende adhurimi.” Nëse ka varre rreth ndërtesës, përderisa toka është plotësisht pa varre dhe nuk ka varre në të – do të thotë toka në të cilën është ndërtuar ndërtesa, por ka varre rreth saj, përpara ose prapa saj, ose në të djathtë ose në të majtë të saj – kjo nuk ka rëndësi nëse vetë toka është pa varre dhe nuk ka varre në të. Por nëse toka ka qenë pjesë e varrezave dhe është sekuestruar me dhunë, atëherë falja e namazit atje nuk vlen dhe nuk duhet falur namazi në ndërtesë, qoftë në katin e parë, qoftë në katin e dytë apo të tretë, sepse. është pjesë e varrezave dhe toka është sekuestruar me dhunë. Pra, nuk lejohet që ata të qëndrojnë në atë tokë apo të falen atje; përkundrazi, ndërtesa duhet të hiqet nga varrezat, sepse kjo është vepër e keqe dhe është shkelje ndaj varrezave.

Shejh ‘AbdulAziz ibn Baz, “Fatava Nur ‘ala ed-Darb” (2/1143)

Burimi

- Advertisement -spot_img

Më tepër

Të fundit