Ateizmi është bërë një fenomen epidemik vetëm pasi çifutët bënë plane për ta përhapur mesnjerëzve dhe për ta bërë doktrinë valë organizatave dhe shteteve të mëdha që e përqafuan atë
Falënderimi i qoftë Allahut, paqja dhebekimi qofshin mbi të Dërguarin e Allahut.
Ateizmi asnjëherë në historinë njerëzorenuk ka qenë tipar i dukshëm i njëbashkësie njerëzore apo doktrinë epërkrahur nga organizata dhe shtete, pornjë fenomen individual i rrallë. Rreth tijbashkoheshin disa grupe të vogla ama-torësh të krimit, padrejtësisë dhe agre-sionit. Mund të ketë qenë vetëm ndonjëtendencë e ndonjë njeriu të mashtruar, qëka mohuar Zotin dhe e ka shpallur vetenpër Zot dhe njerëzit e kanë adhuruar atëpërveç Allahut të Lartësuar. Ateizmi është bërë një fenomen epidemik vetëm pasi çifutët bënë plane për ta përha-pur mes njerëzve dhe për ta bërë doktrinë falë organizatave dhe shteteve të mëdha qëe përqafuan atë.Në Protokollin e katërt nga “Protokollet edjajve sionistë” thuhet: “Ne duhet tëheqim mendimin për Zotin nga mendjet enjerëzve “të lajthitur” e injorantë[1] dhe nëvend të tij të vëmë llogaritje matematikoredhe dëshira materialiste.”Përhapja e ateizmit gjatë shekujve 19 dhe20 nga çifutët, nga njerëzit e shitur për ta dhe nga agjentët e tyre është bërë në dy mënyra.
Mënyra e parë ka qenë ngritja e motos sëracionalizmit dhe sekularizmit, që dominoi fuqishëm në mendimin perëndimor.Mënyra e dytë ka qenë përhapja e marksizmit me gjithë flozofinë që përmban, motot, programet dhe gjitha llojet e kurtheve dhe mashtrimeve të tij.Për të përhapur ateizmin kanë përdorurdisa metoda, disa prej të cilave janë:
1. Njollosja e famës së praktikueseve të fesë dhe udhëheqësve fetarë me anë të shpifeve,siç thuhet në protokollin e shtatë: “Jemilodhur shumë që të rrëzojmë dinjitetin epraktikueseve të fesë në sytë e njerëzve, porkemi arritur të dëmtojmë misionin e tyre, icili ishte pengesë serioze në rrugën tonë.”Në protokollin e nëntë thuhet: “Ne e kemimashtruar brezin e ri dhe e kemi bërë tëprishur dhe të kalbur duke i shërbyerparime dhe teori për të cilat e dinim shumëmirë se janë plotësisht gënjeshtra dhe trillime, por ishim ne ata që ua servirëmatyre.”
2. Parandalimi i lëvizjeve fetare në vend,sado të dobëta, duke punuar vazhdimishtdhe me vigjilencë për të zhdukur çdo mision të fesë, duke e goditur atë me dhunëdhe pa mëshirë. Meqë feja luan rol tërëndësishëm në ndërtimin e popujve, ata punuan ta rrethojnë atë nga çdo anë duke eakuzuar me shpife të rënda dhe duke ilarguar njerëzit nga ajo me çdo mënyrë.
3. Inkurajimi i shkrimtarëve ateistë, duke udhënë atyre të gjitha liritë që të kundërsh-tojnë apo të abuzojnë me shkrimet e tyrendaj ndjenjave fetare.
4. Fokusimi në mendjet e njerëzve se koha e Islamit ka marrë fund dhe prej tij në ditëte sotme kanë mbetur vetëm adhurimet formale.
5. Ndërprerja e lidhjeve fetare midis popu- jve dhe krijimi i lidhjeve të tjera mes tyre.
6. Mbulimi i jetës me gjëra që e prishin fenë, si: tregime, skena, ligjërata, gazeta,lajme, libra që nxisin në ateizëm dhe bëjnëthirrje në të, tallen me fenë dhe pasuesit esaj dhe bëjnë thirrje që të ekzistojë vetëm shkenca.
7. Shkatërrimi i vlerave fetare dhe sh-pirtërore me pretendimin se në to ka defekte dhe të meta dhe se nuk janë nëpajtim me mendjen apo kohën që jetojmë.Megjithatë, pavarësisht nga këto forca, tëcilat po e luftojnë fenë, feja islame endedërgon rreze ndriçuese, ende vazhdon tëprodhojë fuqi, miliona njerëz janë kthyer evazhdojnë të kthehen në fe, e kanë bërë atë fenë preokupim kryesor, e mbrojnë dhe epërhapin anekënd globit.Miliona njerëz në mbarë botën konvertohen në Islam, i shfaqin haptazi mësimet etij dhe thërrasin të tjerët në të. të vërtetën ka thënë Allahu kur thotë:
“Mbeturinat hidhen, ndërsa ajo që u shërben njerëzve mbetet në tokë.” Er-Ra’d: 17
Mahmud ABDUL-HAMID
Përshtati me disa shkurtesa dhe ndryshime të vogla: Xheladin LEKA
[1] Me falën të lajthitur dhe injorantë ata kanë për qëllim çdo njeri tjetër përveç çiutëve. Rrënja e këtij nënçmimi ndaj të tjerëve rrjedh nga bindja e tyre djallëzore se kinse ata qenkan populli i zgjedhur i Allahut, ndërsa çdo njeri tjetër është vetëm shërbëtor dhe rob i tyre (sh.p.)