Në vitin 2016, gazetari Berat Buzhala bëri bujë me një seri dokumentarësh që nxitën mendimin që tërhoqën vëmendjen e audiencës në mbarë hapësirën shqiptare.
Së pari, ai publikoi “Gjahu në UÇK”, një hetim me dy pjesë që synonte të hidhte dritë mbi kompleksitetin e epokës. Ndërsa ngriti pyetje, ai nuk dha prova konkrete apo qartësi për çështjet e hulumtuara.
Pas kësaj, Buzhala publikoi “Shtabi i Millionerëve”, një dokumentar që thellonte mbi rritjen e mahnitshme të pasurisë së komandantëve të luftës. Ky film ngjalli intriga dhe diskutime, por gjetjet e tij nuk kishin prova përfundimtare.
Në të njëjtën kohë, Buzhala publikoi gjithashtu dokumentarin “Shënjestra LDK”, ku pastaj pasoi edhe me një dokumentar “Vrasjet që tronditën Kosovën” që fokusoheshin në vrasje politike. Këto ngritën dyshime dhe tërhoqën vëmendjen ndaj çështjeve të pazgjidhura, megjithatë provat përfundimtare mbetën të pakapshme.
Megjithatë, lindën pyetje në lidhje me veprimet dhe besueshmërinë e vetë Buzhalës. U zbulua se para dokumentarëve të tij, ai ishte i përfshirë në sipërmarrje të dyshimta biznesi në veriun e Kosovës .
U shfaqën akuza, duke sugjeruar se Buzhala ishte përfshirë në marrëdhënie të pazbuluara me serbët, duke shkaktuar shqetësime dhe ankesa nga opozita. Këto veprime vënë në dyshim integritetin dhe motivet e tij.
Në përgjigje të akuzave, Buzhala ia hodhi fajin Hashim Thaçit dhe Kadri Veselit, duke pretenduar se ata e shtynë atë në një territor të panjohur, të pavetëdijshëm për shtrirjen e përfshirjes serbe si aksionar.
Historia vazhdon të shpaloset, me Buzhala që tani rishfaqet për të mbështetur vetë politikanët që dikur i portretizonte në mënyrë të pafavorshme në dokumentarët e tij të vitit 2016, duke shkaktuar intriga të mëtejshme dhe duke ngritur pikëpyetje rreth motivimeve të tij.
Ndërsa ecim nëpër kompleksitetin e udhëtimit kontraverz të Berat Buzhalës, është thelbësore të kujtojmë rolin që luajtën dokumentarët e tij. Ndërsa disa nga PDK mund ta mbështesin atë sot, është thelbësore të rishikohen ato dokumentare dhe të shqyrtohen në mënyrë kritike informacioni që ata paraqitën. Këta dokumentarë luajtën një rol pasiv në dërgimin e krahut të luftës në Hagë.
Naim Berisha