Sahabët që mësuan dhe u edukuan në shtëpinë e Erkamit nuk mësonin Shkenca Islame, libra të ndarë në kapituj, nuk mbanin shënime, e vetmja gjë që shënohej qe Kurani, fjala e drejtpërdrejtë e Zotit. Sahabët nuk mësonin dije për hirë të dijes, sepse dija nuk është qëllim në vetvete, ashtu siç bëjmë ne sot, Kurani që ata mësonin dhe urtësia ju ndryshoi konceptet, rendin e gjërave, mënyrën e jetesës, dhe sigurisht i bëri më të mirë në çdo aspekt, kulturor dhe human. Pas shpalljes së Kuranit jeta në Mekë nuk qe më e njëjtë. Kurani qe libri më i përfolur, qe çështja e ditës, po ashtu edhe profeti a.s, sepse ai me Kuran u ballafaqua me elitën mekase, ashtu siç Zoti e urdhëron në suren Furkan: “Mos i dëgjo mohuesit, por luftoji ata me forcë nëpërmjet këtij Kurani.”, dhe brenda një brezi rendi politik ndryshoi. Ndërsa ne vazhdojmë të qëdrojmë në shtëpinë e Erkamit prej tridhjetë vitesh, dhe jo vetëm që rendi i gjërave jasht nesh nuk ka ndryshuar por kemi ndryshuar brenda nesh, sigurisht për keq.
Kemi konservuar Kuranin, nga një libër universal, përtejbotësor, hyjnor, në një libër shkence, kursesh dhe konkursesh, mevludesh, libër ceremonial, lindjesh dhe vdekjesh. Pra Kurani nuk duket aspak një libër që mund të udhëheqë jetën e njerëzve dhe të ketë zgjidhje për problemet e shoqërisë, por një libër që shëron të sëmurët me xhind dhe kuron njerëzit me ankth.
Besimtarët që e dinë prej Kuranit që ata janë shoqëria më e mirë e shohin veten e tyre njerëz të dorës së dytë dhe të parëndësishëm, ndërsa hoxhallarët janë mjaftuar me statusin shoqëror iluzionar që gëzojnë brenda mureve të xhamisë.
Besimtarët duan të dalin nga shtëpia e Erkamit sepse e shikojnë që aty veç sa myken, konservohen dhe nuk zhvillohen, por kjo çon tek mbyllja e shtëpisë së Erkamit, që është projektuar të jetë e përjetshme, deri në vdekje, të vdesim si besimtarë, në qoftë se nuk ia dolëm dot të jetojmë si të tillë.
Profeti i mësoi sahabët në shtëpinë e Erkamit por nuk qëndroi vetë brenda saj i getoizuar dhe në terren të dërgonte nxënësit të përballeshin me kurejshët, por qe i pari që doli dhe u përball me ta, sepse vetëm kështu do t’i jepte nxënësve të vet shembullin personal dhe guximin e duhur, duke mbrojtur besimin dhe vlerat që buronin prej tij, sepse vetëkuptohet, në qoftë se ai do të triumfonte në përballjen kulturore me mekasit, do t’i bënte edhe nxënësit e vet të ndjeheshin të rëndësishëm, mbi të gjitha kjo do të konfirmonte vërtetësinë e Kuranit dhe epërsinë e tij kulturore mbi çdo kulturë. Veç për këtë të fundit, që nuk kemi arritur ende ta bëjmë në shoqërinë tonë, mendoj që duhet të ndjehemi në faj, t’i japim fund vetëshpalljes të përmbushur dhe suksesshëm, dhe të pranojmë që nuk kemi ndjekur metodologjinë e duhur profetike.