Përgjigja:
? Gruaja në të dyja rastet e ka agjërimin e plotë, edhe pse është pastruar pas lindjes së agimit me kusht që ajo të pastrohet para lindjes së diellit (që ta falë namazin e sabahut. Sh.p.)
Atyre u pranohet agjërimi sepse me ato kushte konsiderohen prej radhëve të muslimanëve që u obligohet agjërimi dhe nuk është kusht për to që të jenë të lara por të jenë të pastra kur e fillojnë agjërimin.
Gjendja e tillë është e njejtë me mashkullin xhunub i cili mund ta filloj agjërimin në gjendje të tillë por pastaj pastrohet para lindjes së diellit. Transmetohet se Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ue selem, ngritej në syfyr duke qenë xhunub nga mardhëniet intime dhe vendoste të agjëronte (pastaj pastrohej për namaz të sabahut. Sh.p.)” ?
Shejh Uthejmini, marrë nga libri 52 pyetje dhe përgjigje rreth dispozitave të menstruacioneve, fq. 11)
Përshtati Lulzim Susuri
—
http://www.ehlihadithi.com/
—
https://www.facebook.com/HoxheLulzimSusuri