1. “Atë të cilin namazi nuk e largon nga të shëmtuarat dhe të irrituarat vetëm se është larguar nga Allahu edhe më shumë.” Ndërsa në një transmetim tjetër: “Atë të cilin namazi nuk e largon nga të shëmtuarat dhe të irrituarat, ai nuk ka fare namaz.”
Dhehebiu thotë: “Ibën El-Xhunejdi ka thënë se ky hadith është i trilluar dhe i shpifur.” (Mizan El-itidal, 3/293)
Hafidh El-Iraki thotë: “Zinxhiri i këtij hadithi është i paqëndrueshëm.” (Tahrixh El-ihja, 1/143)
Ndërsa Albani thotë: “Ky hadith është jo i saktë si nga zinxhiri i transmetuesve ashtu edhe për nga teksti.” (Silsile Ed-daifa, 2/985)
2. “Të folurit në xhami i ha (asgjëson) veprat e mira sikurse kafsha ha barin.” Në një transmetim tjetër: “Të folurit në xhami i ha (asgjëson) veprat e mira sikurse zjarri drutë.”
Hafidh El-Iraki thotë: “Nuk kam hasur në hadith të tillë.” (Tahrixh El-ihja, 1/136)
Sibkiu thotë: “Këtij hadithi nuk i kam gjetur ndonjë zinxhir transmetimi.” (Tabekat Esh-shafije, 4/145)
Ndërsa Albani thotë: “Ky hadith është i pabazë.” (Silsile Ed-daifa, 4)
3. “Puno për këtë botë sikur të jetosh në të për gjithmonë, ndërsa puno për botën tjetër sikur ke për të vdekur nesër.”
Albani thotë: “Nuk është transmetuar nga i Dërguari i Allahut, lavdërimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi të.” (Silsile Ed-daifa, 8)
4. “Unë jam gjyshi i të devotshmëve.”
Sujuti thotë: “Nuk njoh hadith të tillë.” (El-havi, 2/89)
Ndërsa Albani thotë: “I pabazë.” (Silsile Ed-daifa, 9)
5. “Vërtetë unë jam dërguar si mësues i juaji.”
Hafidh El-Iraki thotë: “Zinxhiri i këtij hadithi është i dobët.” (Tahrixh El-ihja, 1/11)
Ndërsa Albani thotë: “Hadithi është i dobët.” (Silsile Ed-daifa, 11)
6. “Allahu e frymëzoi dynjanë: Shërbeji atij që më shërben Mua dhe lodhe atë i cili të shërben ty.”
Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 12)
7. “Kini kujdes nga jeshili në pleh.” I thanë: “Çfarë është jeshili në pleh?”Tha: “Gruaja e bukur në fole të keqe.”
Hafidh El-Iraki thotë: “Hadithi është i dobët.” Po ashtu thotë se edhe Ibën Mulekin e ka bërë të dobët. (Tahrixh El-ihja, 1/42)
Albani thotë: “Hadithi është shumë i dobët.” (Silsile Ed-daifa, 14)
8. “Dy grupe njerëzish prej umetit tim, nëse përmirësohen, përmirësohen të gjithë njerëzit: dijetarët dhe udhëheqësit.”
Thotë Imam Ahmedi për njërin nga transmetuesit: “Është rrenacak, shpif hadithe.” (Tahrixh El-ihja, 1/6)
Të njëjtën fjalë kanë thënë Ibën Mein dhe Darukutni.
Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 16)
9. “Ndërmjetësoni me autoritetin tim, sepse autoriteti im tek Allahu është i lartë.”
Ibën Tejmije dhe Albani thonë: “Ky hadith është i pabazë.” (Iktida Es-sirat El-mstekim, 2/415; “Silsile Ed-daifa, 22)
10. “Kush del nga shtëpia e tij për në namaz dhe thotë: “O Allah, të lutem me hakun që ke ndaj atyre që të luten Ty dhe hakun që ke ndaj të ecurit tim (për në namaz)… Allahu me Fytyrën e Tij kthehet nga ai dhe një mijë melaike kërkojnë falje për të.”
Mundhiriu thotë: “Ky hadith është i dobët.” (Tergibë ve Terhibë, 3/273)
Busejriu thotë: “Zinxhiri i këtij hadithi është plot me transmetues të dobët.” (Sunen Ibën Maxhe, 1/256)
Albani thotë: “Hadithi është i dobët.” (Silsile Ed-daifa, 1/37).
11. “E mira është tek unë dhe umeti im deri në Ditën e Kiametit.”
Ibën Haxheri thotë: “Nuk njoh hadith të tillë.”
“El-mekasid El-hasene” (208) Es-sehavi.
“Tedhkiretu El-mevduat” (68).
“El-esrar El-merfua fi El-ahbar El-mvdua” 195).
12. “Kush fle pas namazit të ikindinë dhe humb intelektin, mos ta fajësojë përveçse veten.”
“El-mevduat” (3/69) Ibën El- Xhevzi.
“El-lai El-mesnua” (2/279) Sujuti.
“Tertib El-mevduat” (839) Dhehebiu.
13. “Kush prish abdestin dhe nuk merr abdest përsëri, veçse më ka zhvlerësuar…”
Sanani thotë: “Hadith i shpifur. ”(El-mvduat, 53).
Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 44).
14. “Kush shkon në haxh dhe nuk më viziton mua, veçse më ka zhvlerësuar…”
Dhehebiu thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Tertib El-mvduat, 600)
Sanani thotë: “Hadith i shpifur.” (El-mvduat, 52)
Sheukani në “El-fevaid El-mexhmua, 326.
15. “Kush shkon në haxh dhe viziton varrin tim pas vdekjes sime, është njësoj me atë që më ka vizituar kur isha i gjallë.”
Ibën Tejmije thotë: “Ky hadith është i dobët.” (Kaide Xhelile, 57)
Ndërsa Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 47)
“Dhehiretu El-hafidh” (4/5250) Ibën El-Kajserani.
16. “Mospajtimi në mes umetit tim është mëshirë.”
“El-esrar El-merfua” (506).
“Tenzih Esh-sheria” (2/402).
Ndërsa Albani thotë: “I pabazë.” (Silsile Ed-daifa, 11)
17. “Sahabët (shokët) e mi janë si yjet; me cilindo prej tyre të shëmbëlleheni, do udhëzoheni.” Ndërsa në një transmetim tjetër: “Sahabët (shokët) e mi janë sikurse yjet; me fjalën e cilitdo të punoni, do udhëzoheni.”
Ibën Hazmi thotë: “Ky hadith është i trilluar, i shpifur, jo i saktë.” (El-Ihkam fi Usul El-Ahkam, 5/64 dhe 6/82)
Ndërsa Albani thotë: “Hadithi është i shpifur.” (Silsile Ed-daifa, 66)
“Xhami bejan el-ilmi ve fadluhu” (2/91) Ibën Abdulberr.
18. “Kush njeh vetveten ka njohur Zotin e tij.”
Hadithi është i shpifur.
“El-esrar El-merfua” (506).
“Tenzih Esh-sheria” (2/402).
“Tedhkretu El-mevduat” (11).
19. “Më edukoi Zoti im me një edukim të përpiktë.”
Ibën Tejmije thotë: “Këtij hadithi nuk i njoh ndonjë zinxhir të qëndrueshëm.” (Ehadith El-kasas, 78)
“El-fevaid El-mexhmua” (1020) Sheukani.
“Tedhkretu El-mevduat” (87).
20. “Të gjithë njerëzit janë të vdekur, përveç dijetarëve. Dhe dijetarët të gjithë janë të shkatërruar, përveç atyre që punojnë me dijen e tyre. Edhe ata që punojnë me dijen e tyre të gjithë janë të mbytur, përveç të sinqertëve. E edhe të sinqertët janë në një rrezik të madh.”
Sanani thotë: “Ky hadith është i shpifur, i parregullt.” (El-mevduat, 200)
“El-fevaid El-mexhmua” (771) Sheukani.
“Tedhkretu El-mevduat” (200).
- 21. “Suri1i besimtarit është ilaç.”
Ky hadith është i pabazë.
“El-esrar El-merfua” (217).
“Keshf El-hfa” (1/1500).
“Silsile Ed-daifa” (78).
22. “Kur t’i shihni flamujt e zinj që dalin nga ana e Horasanit, bashkojuni atyre qoftë edhe duke u zvarritur, sepse me ta është kalifi i Allahut, Mehdiu.”
Ky hadith është i dobët.
“El-menar El-munif” (340) Ibën El-Kajim.
“El-mevduat” (2/39) Ibën El- Xhevzi.
“Tedhkretu El-mevduat” (233).
23. “I penduari është i dashur i Allahut.”
Ky hadith është i pabazë.
“Hadithet e pabaza në El-ihja” (356) Sibkiu.
“Silsile Ed-daifa” (95).
24. “Vërtet unë nuk harroj, por bëhem të harroj që të përligj.”
Ky hadith është i pabazë.
“Hadithet e pabaza në El-ihja” (357) Sibkiu.
“Silsile Ed-daifa” (101).
25. “Njerëzit janë në gjumë e kur të vdesin, atëherë zgjohen.”
Ky hadith është i pabazë.
“El-esrar El-merfua” (555).
“El-fevaid El-mexhmua”, (766).
“Tedhkretu El-mevduat” (200).
26. “Kush flet diçka dhe teshtin, ka thënë të vërtetën.”
Ky hadith është i shpifur.
“Tenzih Esh-sheria” (483).
“El-lali El-mesnua” (2/286).
“El-fevaid El-mexhmua”, (669).
27. “Martohuni e mos shkurorëzoni, se vërtet nga shkurorëzimi dridhet Arshi.”
Ky hadith është i shpifur.
“Tertib El-mevduat” (694).
“El-mevduat” (97) Sanani.
“Tenzih Esh-sheria” (2/202).
28. “Namazi përsëritet nëse gjendet gjak në sasi të monedhës dërhem.”
Ky hadith është i shpifur.
“Duaf Daruktni” (353) El- Gasani.
“El-esrar El-merfua” (138).
“El-mevduat” (2/76) Ibën El- Xhevzi.
29. “Bujari është afër Allahut, afër xhenetit, afër njerëzve, larg zjarrit. Ndërsa koprraci është larg Allahut, larg xhenetit, larg njerëzve, afër zjarrit. Dhe i padituri bujar është më i dashur tek Allahu sesa adhuruesi koprrac.”
Ky hadith është shumë i dobët.
“El-menar El-munif ” (284).
“Tertib El-mevduat” (564).
“El-lali El-mesnua” (2/91).
30. “Unë jam nga arabët, Kurani është në gjuhën arabe, gjithashtu dhe gjuha e banorëve të xhenetit është gjuha arabe.”
“Tedhkretu El-mevduat” (112).
“El-mekasid El-hasene” (31).
“Tenzih Esh-sheria” (2/3).
Përktheu: Hasim Krasniqi
26.10.2008
] Suri është uji i cili mbetet në enë pasi është pirë një pjesë e tij nga dikush.
Shejh Sulejman Ibn Nasir El Ulvan ka përmendur disa hadithe, të cilat janë të dobëta në dyzet hadithet e imam Neveviut.
Hadithi 12: Transmeton Tirmidhiu dhe të tjerët nga Kurretu ibn Abdurrahman El Meafirij, ky nga Zehriu, ky nga Ebi Selmete ibn Abdurrahmani dhe ky nga Ebu Hurejra, se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thënë: “Nga islami i mirë i një njeriu është largimi nga ajo që nuk i intereson.”
Transmetuesi i hadithit, Kurretu ibn Abdurrahman El Meafirij, është prej atyre që nuk i merret hadithi për shkak se nuk është i mirë në mbajtjen përmendësh të haditheve. Këtë hadith e transmeton me zinxhir të fortë imam Maliku nga Ibn Shehabi nga Ali ibn Husejni nga Pejgamberi salallahu alejhi ue selem dhe këtë hadith e ka bërë sahih Ahmed ibn Hanbeli, Buhariu, Darikutni dhe të tjerë.
1. Hadithi 31: Nga Ebu Abbas Sehl ibn Sa’d Es-Sa’idij, Allahu qoftë i kënaqur me të, transmetohet se ka thënë: “Erdhi një njeri te Pejgamberi salallahu alejhi ue selem dhe tha: “O Resulullah, më udhëzo në atë punë që, nëse e punoj, do të më dojë Allahu dhe do të më duan njerëzit.” Ai tha: “Mos e lakmo (bëhu zahid në) këtë botë, do të të dojë Allahu, kurse mos lakmo atë që është te njerëzit, do të të duan njerëzit.”
Ky hadith nuk është i saktë, edhe pse kuptimin e ka të mirë.
2. Hadithi 41: Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thënë: “Askush nga ju nuk do të jetë besimtar i vërtetë derisa epshet e tij nuk e ndjekin atë që kam sjellë unë.”
Në këtë hadith është edhe transmetuesi që quhet Neim ibn Hamad El Hazai dhe hadithi i tij nuk është i saktë. Këtë hadith me këtë zinxhir e ka bërë daif edhe Ebu Davudi, Nesaiu dhe të tjerë.
Shejh Sulejman Ibn Nasir El Ulvan
Përktheu dhe përshtati: Eroll Nesimi
6.6.2008