Pyetja:
A lejohet agjërimi i ditës së dyshimit?
***
Përgjigjja:
Falënderimi i takon Allahut.
Kjo është ajo që quhet “dita e dyshimit”, sepse ka dyshim në të – a është dita e fundit e Shabanit apo dita e parë e Ramazanit? Agjërimi i ditës së dyshimit është haram, sepse Profeti ﷺ ka thënë: “Agjëroni kur të shihni hënën e re dhe prishni agjërimin kur të shihni hënën e re, e nëse nuk jeni të sigurt, atëherë plotësoni numri i Shabanit është tridhjetë ditë.” [1]
Ammar ibn Jasir ka thënë: “Kush agjëron atë ditë për të cilën ka dyshime, ka kundërshtuar Ebu’l-Kasim ﷺ (paqja dhe mëshira e Allahut qofshin mbi të!). [2]
Hafidh ibn Haxheri ka thënë: “Nga kjo u kuptua se është haram agjërimi i ditës së dyshimit, sepse sahabët nuk do ta thoshin një gjë të tillë bazuar në mendimin personal, kështu që një raport si ky ka të njëjtin status si hadithi i marfusë.” Dijetarët e Komitetit të Përhershëm thanë në lidhje me ditën e dyshimit: “Suneti tregon se agjërimi i kësaj dite është haram”. [3] Shejh Muhamed ibn Uthejmin (Allahu e mëshiroftë) ka thënë, pasi përmendi dallimin e mendimeve në lidhje me vendimin për agjërimin e ditës së dyshimit: “Më e sakta nga këto pikëpamje është se është haram, por nëse sunduesit i vërtetohet se është obligim agjërimi i kësaj dite dhe i urdhëron njerëzit të agjërojnë, atëherë askush nuk duhet të dalë kundër mendimit të tij, dhe kjo do të thotë se Askush nuk duhet të tregojë se nuk është duke agjëruar atë ditë, por një person (i cili ka mendim të ndryshëm) mund të mos agjërojë, por këtë duhet ta bëjë fshehurazi.” [4]
Allahu e di më së miri.
islamqa.com
—————————
[1] Buhariu, 1909
[2] Tirmidhiu
[3] Fetava el-Lejne, 10/117
[4] Sherh el-Mumti’, 6/318