Sipas deklaratës së Administratës së Fondacioneve Islame të Kudsit, në ditën e pestë të Sukkot, 1.040 hebrenj fanatikë bastisën Al-Aksa nën kontrollin e policisë izraelite
Kolonët fanatikë hebrenj vazhdojnë bastisjet e tyre në Mesxhid al-Aksa në Kudsin Lindor të pushtuar me pretekstin e “Festës Sukkot”, raporton Anadolu.
Policia izraelite, e cila shtoi praninë e saj në qytetin e vjetër të Kudsit Lindor të pushtuar pas namazit të mëngjesit, krijoi barriera dhe postblloqe hekuri dhe nuk lejoi palestinezët të hyjnë në Mesxhid al-Aksa.
Duke filluar nga orët e mëngjesit, mijëra hebrenj erdhën në Qytetin e Vjetër me bimë të mbështjella me shkopinj druri, të veçanta për Sukkot.
Sipas deklaratës me shkrim të bërë nga Administrata e Fondacioneve Islame të Kudsit, në ditën e pestë të Sukkot, 1.040 hebrenj fanatikë bastisën Xhaminë al-Aksa në grupe nën mbikëqyrjen e policisë izraelite.
Sipas kësaj, 3.830 kolonë fanatikë hebrenj kanë bastisur deri më tani Xhaminë al-Aksa gjatë festës së Sukkot Bajramit, i cili filloi më 29 shtator dhe do të vazhdojë për një javë.
Nga ana tjetër, disa hebrenj gjithashtu mbajtën një ritual në portat e Mesxhid al-Aksa.
Pritet që bastisjet fanatike të hebrenjve në xhaminë Al-Aksa të vazhdojnë edhe pas namazit të drekës.
Kryerabinati në Izrael nuk lejon bastisje në Mesxhid al-Aksa
Në përputhje me deklaratën e Kryerabinatit në Izrael, shumica e hebrenjve qëndrojnë larg bastisjeve në Xhaminë Al-Aksa.
Megjithatë, disa grupe radikale hebreje inkurajojnë izraelitët që të bastisin Al-Aksanë me arsyetimin e kryerjes së ritualeve fetare, të shoqëruara me thirrje për të ndërtuar “Malin e Statujës” (Malin e Tempullit) në vend të Mesxhid al-Aksa.
Hebrenjtë që nga viti 2003 hyjnë në xhaminë Al-Aksa të shoqëruar nga policia, me vendimin e njëanshëm të Izraelit dhe me iniciativat e disa organizatave fanatike.
Administrata e Fondacioneve Islamike të Kudsit, e lidhur me Ministrinë e Çështjeve Islame dhe Çështjeve të Shenjta të Jordanisë, e cila ka pasur nën mbrojtje Xhaminë Al-Aksa që nga viti 1994, e përshkruan hyrjen e hebrenjve fanatikë në vendin e shenjtë si një bastisje.